В конкурса „1000 стипендии“ участвах с есе по литература на тема: „С какво може да бъде опасна литературата?“. След като мина първият кръг и есето беше одобрено, ми бяха зададени въпроси за моя блог, за това какви книги чета, какви са любимите ми жанрове, какви книги съм прочела от задължителния списък за училище и ми бяха поставени въпроси върху есето ми.
Сияна Василева от 10 ж клас (основна стипендия за литература)
Темата на есето ми беше: „ Промените в изкуството“. Основната ми теза е, че много от творбите имат общи мотиви и идеи, но в стремежа си да се отличат от предшествениците си, хората на изкуството ги представят по различен начин.
Катерина Джоуид от 11 б клас (основна стипендия за психология)
Кандидатствах с есе на тема: „Миграцията на птиците“ и я обвързах с цялостната психология на живите същества и човека. Другата част от кандидатурата ми беше проект със заглавие „Мисия 8 – мечтаната промяна“. Основната ми идея е, че според научни проучвания се изисква 8 % от обществото да застане зад някаква кауза, за да може да се постигне някаква промяна.
Димитър Койчев от 10 г клас (поощрителна награда за литература)
Участвах в последното издание на конкурса „1000 стипендии“ с литературно есе на тема: „Книгата разкрива истини, които действителността прикрива“ – мисъл на Джазмин Уест. Това беше първото мое участие в този конкурс и съм доволен, че успях да се докосна до това невероятно усещане и до всичките тези емоции. Цялото изживяване, наречено „1000 стипендии“, ми показа какво трябва да подобря в своето писане, какво трябва да променя и какво да запазя.
Теодора Христова от 11 в клас (поощрителна награда за литература)
Кандидатствах за „1000 стипендии“, защото беше лично предизвикателство. Стипендията за книги ме мотивира, защото обичам да чета. Конкурсът беше повод да осмисля позицията си по темата: „Най-великият дар на Бог към човека е свободната воля, а най-голямата заплаха за човека е злоупотребата с нея“.
Писането на български език и на кирилица е задължително.
Вашият коментар